Умови доставки та оплати
Способи доставки
- Нова ПоштаДоставка у відділення, поштомат або кур'єром "Нової пошти" Терміни доставки: 1-4 дні. Вартість доставки: від 70 грн Замовлення, оформлені до 13:00, будуть опрацьовані та відправлені того ж дня. Відправлення товарів відбувається щодня.
- Доставка кур'єромАдресна доставка товару по всій Україні кур'єром "Нова Пошта" Терміни доставки: 1-4 дні. Вартість доставки: 100 грн Замовлення, оформлені до 13:00, будуть опрацьовані та відправлені того ж дня. Відправка товарів відбувається щодня.
- Доставка "Укрпошта"Терміни доставки: 3-10 днів. Вартість доставки: від 50 грн Замовлення, оформлені до 13:00, будуть опрацьовані та відправлені того ж дня. Відправка товарів відбувається щодня.
Способи оплати
- Пром-оплатаОнлайн-оплата банківською карткою Visa або Mastercard під час оформлення замовлення на сайті
- Оплатити частинами
- ПісляплатаОплата після огляду та отримання у відділенні або кур'єру "Нової Пошти"
- Оплата на рахунок
- Онлайн-оплата карткою Visa, Mastercard - LiqPayОплата банківською карткою за допомогою сервісу LiqPay
- Оплата частинамиОплата частинами можлива на 2,3,4 місяці для клієнтів ПРИВАТБАНКУ.
Гарантія:
Гарантійний ремонт проводиться за обов'язкової наявності гарантійного талона.
1. Без правильно оформленого гарантійного талона, або поправки в гарантійному талоні, претензії до якості не приймаються.
2. Сервісний відділ може відмовити в гарантійному ремонті у випадках:
- наявності механічних пошкоджень;
- порушення безпеки гарантійних пломб;
- надходження в ремонт брудного обладнання;
- виконання ремонту іншими організаціями.
3. Транспортування несправного пристрою з необхідними документами в сервісний відділ здійснюється споживачем, або споживач оплачує транспортні витрати для поїздки на місце експлуатації обладнання.
4. Гарантія не поширюється на пристрої, що вийшли з ладу внаслідок:
- випадкових або навмисних пошкоджень, заподіяних споживачем;
- дефектів, спричинених стихійним лихом;
- пошкоджень, викликаних проникненням в апарат комах, вологи або агресивних середовищ;
- порушення правил експлуатації, зазначених в інструкції;
- неправильного підключення або експлуатації електромережі.
5. Гарантійні зобов'язання не поширюються на витратні матеріали та будь-які інші змінні елементи, що мають природний обмежений період працездатності (лампи, картриджі, нагрівальні елементи, шторки для холодильних вітрин).
6. Обмін товару належної якості провадиться, якщо він не був в експлуатації і збережено товарний вигляд, якість, пломби, ярлики, а також товарний чи касовий чек або інші документи, видані споживачеві разом з проданим товаром.
7. Холодильне, технологічне вагове обладнання передбачає планове технічне обслуговування, обумовлене в паспорті або договорі на ТО.
8. Термін гарантійного ремонту - не більше 14 днів. У разі відсутності запасних частин на складі, термін ремонту збільшується на термін поставки запасних частин.
9. На час проведення гарантійного обслуговування, перебіг гарантійного терміну припиняється.
10. Гарантія поширюється на обладнання в цілому. У разі заміни складових частин або гарантійного обслуговування, термін дії гарантії на замінені частини не може перевищувати термін гарантії на обладнання в цілому.
1. Без правильно оформленого гарантійного талона, або поправки в гарантійному талоні, претензії до якості не приймаються.
2. Сервісний відділ може відмовити в гарантійному ремонті у випадках:
- наявності механічних пошкоджень;
- порушення безпеки гарантійних пломб;
- надходження в ремонт брудного обладнання;
- виконання ремонту іншими організаціями.
3. Транспортування несправного пристрою з необхідними документами в сервісний відділ здійснюється споживачем, або споживач оплачує транспортні витрати для поїздки на місце експлуатації обладнання.
4. Гарантія не поширюється на пристрої, що вийшли з ладу внаслідок:
- випадкових або навмисних пошкоджень, заподіяних споживачем;
- дефектів, спричинених стихійним лихом;
- пошкоджень, викликаних проникненням в апарат комах, вологи або агресивних середовищ;
- порушення правил експлуатації, зазначених в інструкції;
- неправильного підключення або експлуатації електромережі.
5. Гарантійні зобов'язання не поширюються на витратні матеріали та будь-які інші змінні елементи, що мають природний обмежений період працездатності (лампи, картриджі, нагрівальні елементи, шторки для холодильних вітрин).
6. Обмін товару належної якості провадиться, якщо він не був в експлуатації і збережено товарний вигляд, якість, пломби, ярлики, а також товарний чи касовий чек або інші документи, видані споживачеві разом з проданим товаром.
7. Холодильне, технологічне вагове обладнання передбачає планове технічне обслуговування, обумовлене в паспорті або договорі на ТО.
8. Термін гарантійного ремонту - не більше 14 днів. У разі відсутності запасних частин на складі, термін ремонту збільшується на термін поставки запасних частин.
9. На час проведення гарантійного обслуговування, перебіг гарантійного терміну припиняється.
10. Гарантія поширюється на обладнання в цілому. У разі заміни складових частин або гарантійного обслуговування, термін дії гарантії на замінені частини не може перевищувати термін гарантії на обладнання в цілому.